Długopis z grawerem – ulubiony gadżet reklamowy Polaków

Gadżety reklamowe nie zawsze są chętnie przyjmowane przez klientów. Większość z nich to mało atrakcyjne i zupełnie nieprzydatne rzeczy z plastiku. Na ich tle długopis z grawerem jawi się jako przydatny, przedmiot estetyczny, a nade wszystko funkcjonalny.

Gadżetowe kampanie reklamowe

Rozdawanie gadżetów to ważny element składowy kampanii marketingowych. Jednak większość firm wręczających te przedmioty klientom nie śledzi losów rozdanych prezentów, więc nie ma dokładnej informacji zwrotnej o ich skuteczności. Oczywiście najlepszą informacją w tym zakresie jest wzrost sprzedaży, ale na niego składa się znacznie więcej czynników, niż reklama. O skuteczności gadżetów możemy jedynie domniemywać na podstawie oceny ich przydatności.

Czy wobec powyższego długopis z grawerem nie wydaje się być najlepszym narzędziem reklamowym wśród przedmiotów rozdawanych na targach, konferencjach, eventach, w siedzibie firmy?Długopis to przedmiot powszechnego użytku – potrzebny, przydatny w wielu miejscach i okolicznościach, wręcz niezbędny.

Jako nośnik reklamy często używany grawerowany długopis wciąż „pracuje” na rzecz firmy. A jeśli przy tym jest to przedmiot dobrej jakości, to funkcję narzędzia reklamowego będzie świetnie wypełniać przez lata.

Gdzie można zakupić długopis z grawerem?

Przedmioty reklamowe z grawerunkiem wykonywane są na zamówienia składane w wyspecjalizowanych agencjach reklamowych.

Zleceniodawcy mają do wyboru różne wzory, kolory i wielkości długopisów, a także rozmaite rodzaje materiałów, z jakich produkuje się przybory do pisania. Zamawiający decydują również o treści grawiury, którą mogą zaprojektować samodzielnie lub we współpracy z grafikami z agencji.

Treścią grawerunku może być tekst, logo, rysunek – wszystko zależy od potrzeb zamawiającego.

Jak powstaje grawiura?

Do wykonania grawiury używa się urządzeń laserowych. Grawerowanie przy użyciu wiązki światła jest bardzo precyzyjne. Powierzchnia grawerowanego przedmiotu nie ulega perforacji, więc grawerować laserem można nawet na cienkim papierze.

Zanim laser znalazł powszechne zastosowanie w grawerstwie używano narzędzi oraz urządzeń mechanicznych. Przed wiekami posługiwano się metalowymi dłutkami i szpikulcami, a jeszcze kilkadziesiąt lat temu grawerunki wykonywano precyzyjnymi frezarkami.Obecnie grawer mechaniczny to niszowa usługa, którą w zakładach jubilerskich zamawiają klienci chcący ozdobić przedmioty luksusowe, najczęściej wykonywane z metali szlachetnych.

Długopisy z grawerem dostępne są w ofercie Grawernia.pl.